OGŁOSZENIE

Wstęp


Ten blog powstał z myślą o kibicach klubów piłkarskich...
Ja osobiście zbieram szaliki klubowe ligi angielskiej i niemieckiej.....
Jutro zamieszczę zdjęcia tego co do tej pory udało mi się zdobyć.....
Jest ich niewiele bo raptem 20 kilka ale kolekcja ciągle rośnie....
Póki co nie mam jeszcze żadnych polskich klubów ale wszystko przede mną.....
Przez większą część swojego życia kibicowałem Śląskowi Wrocław skąd pochodzę...
ale na chwilę obecną jestem rozbity na dwa kluby....
poza Śląskiem jest to jeszcze Sparta Augustów...
Może poziomem nie porównywalna do Śląska ale każdy kibic wie że to nie o to w tym sporcie chodzi....



Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Wstęp ini dipublish oleh Unknown pada hari wtorek, 12 lutego 2013. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Wstęp
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz